Klachtenregeling

JIP geeft informatie, advies en ondersteuning aan jongeren tussen de 12 en 27 jaar. Als wij niet kunnen helpen, verwijzen we je door naar iemand die je mogelijk wel kan helpen. Bij het JIP kun je, tijdens openingstijden, zonder afspraak terecht. Alles wat je met onze jongerenadviseurs bespreekt, wordt vertrouwelijk behandeld.

Het kan dat je niet helemaal of helemaal niet tevreden bent over de informatie of het advies dat je hebt gekregen of dat je niet tevreden bent over de medewerker die jou geholpen heeft. In dat geval willen we dat graag van je weten. Alleen wanneer jij ons laat weten wat je wel of niet wilt, kunnen we daar rekening mee houden. En dat doen we graag, want we zijn er voor jou! Bovendien leren wij zo onze dienstverlening te verbeteren.

Ben je ontevreden? Bespreek dit indien mogelijk met de jongerenadviseur van het JIP zelf. Er wordt dan samen met jou gekeken naar manieren om die ontevredenheid weg te nemen. Als je er dan nog niet uitkomt, kun je contact opnemen met de coördinator van het JIP:

JIP
T.a.v. Coördinator JIP Haaglanden
Amsterdamse Veerkade 17a
2512 AG Den Haag
070-3655930

Als je vervolgens van mening bent dat je ontevredenheid nog niet is weggenomen, kun je een officiële, schriftelijke klacht indienen bij de Klachtencommissie van Xtra:

Klachtencommissie Stichting Xtra
t.a.v. Ambtelijk secretaris
p/a Zichtenburglaan 260
2544 EB Den Haag
klachtencommissie@xtra.nl
Nadat je de klacht hebt ingediend, ontvang je binnen een week bericht van ontvangst.

Download hier de gehele  klachtenregeling van Xtra Welzijn .